Urbanism

banner-urbanism.png

Atribuţiile compartimentului urbansim şi amenajarea teritoriului

  • - Ţine evidenţa A.C. şi C.U. eliberate (prin Registrul autorizaţiilor de construire/desfiinţare şi a Registrului pentru certificate de urbanism) şi răspunde de arhivarea acestora;
  • - Verifică documentaţiile şi eliberează certificatele de urbanism, autorizaţiile de construire/desfiinţare cu respectarea prevederilor legale în vigoare cu privire la regimul construcţiilor şi procedează la arhivarea acetora;
  • - Verifică documentaţiile şi eliberează certificatele de urbanism pentru comasări, contopiri, dezmembrări, înstrăinări de terenuri/imobile cu respectarea reglementărilor legislative în vigoare;
  • - Gestionează Planul Urbanistic General (P.U.G.) al oraşului şi satelor componente
  • - Participă la rezolvarea reclamaţiilor şi sesizărilor persoanelor fizice sau juridice referitoare la domeniul (obiectul) de activitate ;
  • - Identifică posibilităţi şi avansează propuneri pentru dezvoltarea urbanistică a localităţii.
  • - Urmăreşte realizarea lucrărilor de construcţii autorizate, verifică în teren declaraţia de începere a lucrărilor, asigurând reprezentare la recepţia finalizării lucrărilor respective;
  • - Participă la şedintele Consiliului Local, la Comisia de Urbanism şi asigură informaţiile solicitate;
  • - Întocmeşte şi prezintă materiale, rapoarte referitoare la activitatea serviciului;
  • - Colaborează cu toate compartimentele din cadrul instituţiei, implicate în activitatea de urbanism;
  • - Execută în permanenţă controale privind respectarea disciplinei în construcţii;
  • - Controlează respectarea normelor privind autorizarea construcţiilor;
  • - Rezolvă şi răspunde în scris la sesizările şi audienţele cetăţenilor referitoare la semnalarea cazurilor de abatere privind disciplina în construcţii;
  • - Acţionează pentru prevenirea cazurilor de indisciplina în construcţii prin avertizarea cetăţenilor care intenţioneaza să execute lucrări fără obţinerea prealabilă a avizelor şi autorizaţiilor de construcţii;
  • - Verifică şi ia măsurile care se impun privind obligaţiile şantierelor de construcţii în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrărilor de construcţii modificată şi completată;
  • - Participă împreună cu alte organe specializate la verificarea amplasării construcţiilor provizorii de pe domeniul public, luând măsurile legale ce se impun (amenda, desfiinţare, demolare);
  • - Întocmeşte somaţii persoanelor fizice sau juridice care încalcă prevederile legale privind disciplină în construcţii, informând, acolo unde este cazul, Inspecţia de Stat in Construcţii;
  • - Colaborează pentru realizarea activităţii cu diferite institutii;
  • - Verifică lucrările executate;
  • - Întocmirea de referate, materiale informative, răspunsuri la adrese, situaţii către Consiliul Judeţean, Instituţia Prefectului sau alte instituţii de stat;
  • - Întocmirea formularelor către Direcţia Judeţeană de Statistică;

primaria orasului Negresti, judetul Vaslui

Red Green Blue Neutral

Pentru orice problemă legată de funcţionarea acestui site, vă rugăm să vă adresaţi Biroului de Relaţii cu Publicul la adresa: inforpnegresti@gmail.com. Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului site-ului Primăriei Negreşti se va face cu acordul Primăriei sau cu menţionarea sursei. Copyright @2017-2020 Primăria Oraşului Negreşti