Primăria oraşului Negreşti, jud. Vaslui - Tel./Fax: 0235 457 679, Email: inforpnegresti@gmail.com
Modernizare drumuri în localitatea Glodeni, amenajare drumuri laterale, podeţe şi amenajarea şi consolidarea albiilor prin gabioane de protecţie
Manifestaţiile de "Ziua Eroilor" din data de 25 mai 2017
Festivalul internaţional al cântecului şi jocului popular pentru copii şi tineri "Cântec, joc şi voie bună", Negreşti, ediţia a IX-a, 5-6 august 2017

Etapele admiterii copilului în centrul de zi

1. Solicitarea în scris a beneficiarului pentru admiterea copilului în centru;

2. Studierea cererii de admitere, de către factorii de decizie, în vederea integrării beneficiarului în centru;

3. Efectuarea anchetei sociale la domiciliul solicitantului;

4. Admiterea copilului in centru se face in baza planului de servicii si a dispozitiei de primire semnate de catre primarul si secretarul unitatii administrativ teritoriale

5. Constituirea dosarului de admitere al beneficiarului în centru, conţine următoarele documente:

      • Cerere de înscriere;
      • Fisa initiala si fisa de deschidere a cazului, fisa personala a copilului, formular de informatii initiale despre copil si familie
      • Acte de stare civila ( certificat de nastere copil, C.I. parinti, hotarare divort, certificat de casatorie/ deces, hotarare de incredintare plasament, etc)
      • Documente medicale ( adeverinta medicala de la medicul de familie si avizul epidemiologic cu vaccinarile copiilor)
      • Adeverinţă de venituri (adeverinţă de salariat, cupon pensie, certificat de atestare fiscală, cupon VMG, cupon şomaj);

6. Integrarea copilului în Centrul de Zi;

7. Semnarea contractului pentru acordarea de servicii sociale cu familia; contractul se semnează pe o perioadă de 1an, cu posibilitatea prelungirii acordării de servicii sociale în urma evaluării familiei; contractul se prelungeşte în urma aprobării dispoziţiei şi planului de servicii de către primarul şi secretarul unităţii administrativ-teritoriale;

Retragerea copilului din Centrul de Zi se face în urma evaluării psiho-sociale a familiei în urma unei dispoziţii de încetare a acordării de servicii sociale pentru familie aprobată de către primarul şi secretarul unităţii administrativ-teritoriale. În urma încetării acordării de servicii sociale pentru familie, se va realiza monitorizarea acesteia pe o perioadă cuprinsă între 3-6 luni.

INDEMNIZAŢIE/ STIMULENT CREŞTERE COPIL

Indemnizaţia/ Stimulentul de inserţie pentru creşterea copilului se acordă conform O.U.G. nr. 111/2010 şi a Normelor metodologice de aplicare, aprobate prin H.G. nr. 52/2011, cu completările şi modificările ulterioare.

Persoanele care îndeplinesc condiţiile de stagiu, conform legii, pot beneficia opţional de următoarele drepturi:

  • Concediu pentru creşterea copilului în vârstă de până la 2 ani, respectiv 3 ani, în cazul copilului cu handicap, precum şi o indemnizaţie lunară;

 

Persoanele care, în perioada în care sunt îndreptăţite să beneficieze de concediul pentru creşterea copilului, obţin venituri supuse impozitului au dreptul la un stimulent de inserţie.

PRECIZĂRI:

  1. Indemnizaţia pentru creşterea copilului se stabileşte în cuantum de 85% din media veniturilor nete realizate în 12 luni consecutive din ultimele 24 luni înainte de naşterea copilului;
  2. Valoarea stimulentului de inserţie pentru creşterea copilului este de 650 lei;
  3. Cuantumurile pentru indemnizaţia de creştere copil şi stimulentul de inserţie se stabilesc în funcţie de un indicator social de referinţă, care, în prezent, are valoarea de 500 lei.

 

Acte necesare pentru acordarea indemnizaţiei de creştere a copilului/stimulent

  • Cerere tip: pdf DESCARCĂ (2.13 MB) ;
  • documente identitate (B.I./C.I./C.I.P. părinţi (în original şi copie);
  • Certificat de căsătorie (în original şi copie);
  • Certificate de naştere ale tuturor copiilor (în original şi copie);
  • livret de familie (în original şi copie);
  • extras de cont pe numele solicitantului / titularului;

 

PENTRU SALARIAŢI:

  • adeverinţa tip eliberată de către angajator, din care să reiasă îndeplinirea condiţiilor legale privind stagiul de cotizare şi veniturile nete realizate (12 luni, în ultimul an înainte de naşterea copilului);
  • copie a cererii înaintată către angajator pentru acordarea concediului pentru creşterea copilului până la 2 ani (sau pana la 3 ani pentru copilul cu handicap) – aprobată, semnată, ştampilată, înregistrată, copie conform cu originalul;
  • act adiţional si/sau decizia de suspendare a contractului de muncă, cu ziua următoare celei în care se termină concediul de maternitate, cel mai repede, cu a 43-a zi de la naştere, în original sau copie conform cu originalul.
  • stagiu de cotizare de la Casa de pensii

 

PENTRU PERSOANELE CE AU REALIZAT VENITURI DIN ACTIVITATI INDEPENDENTE:

  • decizii de impunere şi adeverinţe de venit eliberate de către Administraţiile Financiare pentru ultimele 12 luni, înainte de naşterea copilului;
  • certificat de atestare fiscală;
  • document doveditor privind suspendarea activităţii pe perioada concediului de creştere a copilului;

La depunerea documentaţiei, este obligatorie prezentarea documentelor de identitate ale ambilor părinţi şi ale copiilor în original.

Serviciul Public de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului

Serviciul Public de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului

Acte necesare în vederea acordării de lapte praf gratuit pentru copii cu vârsta de pânã la 12 luni – în conformitate cu prevederile Legii. nr.321-2000

a) reţetă de la medicul de familie.
b) copie după certificatul de naştere al copilului (doar în prima lună).

Notã : Laptele praf se eliberează la sediul din Str. Păcii nr.1 (lângă piaţă)

Acte necesare în vederea acordării indemnizaţiei pentru persoana cu handicap grav

  • cerere
  • copie C.N./ B.I. /C.I. al persoanei cu handicap şi/sau al reprezentantului legal al  acesteia;
  • copie certificat de încadrare în grad de handicap;
  • copie hotărâre judecătorească, în situaţia în care persoana cu handicap a fost pusă sub interdicţie şi s-a instituit tutela;  
  • acordul cu opţiunea indemnizaţie de la DGASPC Vaslui;
  • cupon pensie în cazul pensionarilor;
  • dosar cu şină.

Societati comerciale ale CL Negresti

Plăți online

logo ghiseul ro 2

Acest nou serviciu vă permite plata online a taxelor și impozitelor locale. Citeste mai departe...

Evenimente

No events

primaria orasului Negresti, judetul Vaslui

Red Green Blue Neutral

Pentru orice problemă legată de funcţionarea acestui site, vă rugăm să vă adresaţi Biroului de Relaţii cu Publicul la adresa: inforpnegresti@gmail.com. Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului site-ului Primăriei Negreşti se va face cu acordul Primăriei sau cu menţionarea sursei. Copyright @2017-2020 Primăria Oraşului Negreşti