1. Solicitarea în scris a beneficiarului pentru admiterea copilului în centru;
2. Studierea cererii de admitere, de către factorii de decizie, în vederea integrării beneficiarului în centru;
3. Efectuarea anchetei sociale la domiciliul solicitantului;
4. Admiterea copilului in centru se face in baza planului de servicii si a dispozitiei de primire semnate de catre primarul si secretarul unitatii administrativ teritoriale
5. Constituirea dosarului de admitere al beneficiarului în centru, conţine următoarele documente:
6. Integrarea copilului în Centrul de Zi;
7. Semnarea contractului pentru acordarea de servicii sociale cu familia; contractul se semnează pe o perioadă de 1an, cu posibilitatea prelungirii acordării de servicii sociale în urma evaluării familiei; contractul se prelungeşte în urma aprobării dispoziţiei şi planului de servicii de către primarul şi secretarul unităţii administrativ-teritoriale;
Retragerea copilului din Centrul de Zi se face în urma evaluării psiho-sociale a familiei în urma unei dispoziţii de încetare a acordării de servicii sociale pentru familie aprobată de către primarul şi secretarul unităţii administrativ-teritoriale. În urma încetării acordării de servicii sociale pentru familie, se va realiza monitorizarea acesteia pe o perioadă cuprinsă între 3-6 luni.
Indemnizaţia/ Stimulentul de inserţie pentru creşterea copilului se acordă conform O.U.G. nr. 111/2010 şi a Normelor metodologice de aplicare, aprobate prin H.G. nr. 52/2011, cu completările şi modificările ulterioare.
Persoanele care îndeplinesc condiţiile de stagiu, conform legii, pot beneficia opţional de următoarele drepturi:
Persoanele care, în perioada în care sunt îndreptăţite să beneficieze de concediul pentru creşterea copilului, obţin venituri supuse impozitului au dreptul la un stimulent de inserţie.
PRECIZĂRI:
Acte necesare pentru acordarea indemnizaţiei de creştere a copilului/stimulent
PENTRU SALARIAŢI:
PENTRU PERSOANELE CE AU REALIZAT VENITURI DIN ACTIVITATI INDEPENDENTE:
La depunerea documentaţiei, este obligatorie prezentarea documentelor de identitate ale ambilor părinţi şi ale copiilor în original.
Serviciul Public de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului
a) reţetă de la medicul de familie.
b) copie după certificatul de naştere al copilului (doar în prima lună).
Notã : Laptele praf se eliberează la sediul din Str. Păcii nr.1 (lângă piaţă)
Directia de asistenta sociala | Casa oraseneasca de cultura | Sala de sport |
Serviciul Public comunitar de evidenta a persoanelor | Biblioteca oraseneasca Negresti | Piata agroalimentara |
Acest nou serviciu vă permite plata online a taxelor și impozitelor locale. Citeste mai departe...
No events |